Sunday, September 16, 2007

Cuti dah bermula!

Terima kasih Ya Allah..

Cuti Spring sudah bermula. Walaupun tak seperti cuti yang sangat merelaxkan seperti sesetengah orang, namun insya Allah akan digunakan sebaik-baiknya.

Kelmarin, ada solat tarawih beramai2 di Kent Town. Sangat meriah sambutannya! Ramai sangat yang datang ketika itu. Walaupun dalam kemeriahan itu, hanya seorang dari 5 orang-orang yang ku sayangi tidak dapat hadir, aku rasa sangat gembira. Mungkin salah aku.

Semalam MISSA menganjurkan Iftar Jamaie dengan kerjasama UMNO-Petsa. Seronok sebenarnya. Walaupun diri dalam position yang menganjurkan, tapi rasa best dapat berjumpa sahabat2 dan kawan2 yang dah lama tak jumpa. Makan sama2, tarawih sama2.. Indah sangat sebenarnya..

















Hari ni projek mengemas rumah (insya Allah kalau takde halangan) dan juga study. Sebab hari hari yang mendatang banyak perancangan yang telah dirancang. Harap2nya Allah memberi kekuatan menempuhi di kala Ramadhan ini. Dan juga jauhkan diri daripada perkara2 yang tak berfaedah di kala Ramadhan ini.

Jom sama2 kita berusaha supaya amalan kita di bulan Ramadhan ini diterima Allah SWT. Moga2 kita ditempatkan oleh Allah di kalangan hamba2Nya yang diredhaiNya.

Insya Allah

1 comment:

ihsan_huhu said...

katne nih diorg wat?